Marketing u zapošljavanju

Regrutacijski marketing je proces građenja i komuniciranja branda poslodavca i zadovoljstva zaposlenika a kako bi se privukli i angažirali vrhunski talenti.
Definicija marketinga zapošljavanja
Marketing u zapošljavanju je postupak privlačenja nadarenih pojedinaca u vašu organizaciju uz pomoć marketing tehnika koje su usmjerene specifično na potencijalne buduće uposlenike. Glavni cilj marketinga zapošljavanja je motivirati pojedince da se prijave na pozicije koje su na raspolaganju i slobodne u vašoj kompaniji. Marketing regrutacije je najranija faza sticanja talenata.
Marketinške tehnike regrutiranja mogu se pojednostaviti uspostavljanjem regrutacije uz pomoć nekih od marketinških softvera dostupnih na tržištu. Regruteri mogu uštedjeti vrijeme zakazivanjem automatiziranih e-mailova koji omogućavaju kandidatima da vide otvorene oglase za posao a koji su za njih relevantni.
Prednosti marketinga u zapošljavanju
Neki od glavnih ciljeva svake strategije zapošljavanja su iskustvo kandidata i angažman kandidata.
Da bi privukle kandidate, kompanije koriste rješenja koja nude više informacija ali i platforme za regrutacijski marketing kako bi bolje komunicirale svoj brand i iskustva uposlenika.
Da li biste se trebali baviti marketingom kod zapošljavanja?
Marketinške tehnike pomažu poslodavcima da predstave svoj brand i povećaju svijest javnosti o kompaniji. Kako je tržišna borba za talente sve intenzivnija, mnogi poslodavci usvajaju ovu disciplinu kako bi mogli privući nadarene kandidate.
Marketing u zapošljavanju mora biti strateški, a često se radi u suradnji s marketinškim timovima.
Dakle, ako pokušavate izgraditi svijest o brendu i privući ljude u svoju organizaciju, trebali biste započeti s Recruitment Marketingom!
Marketinški alati za zapošljavanje
Kao što je ranije spomenuto, postoji mnogo različitih alata za upravljanje ljudskim resursima koji vam mogu pomoći u optimizaciji strategije marketinga zapošljavanja.
