25 ideja za bolji angažman zaposlenih
Angažman zaposlenih je čitav koncept izgrađen na iskustvu ljudskih resursa, pozitivnoj psihologiji i poslovnim modelima koji angažiraju talente kompanije prema produktivnoj kulturi uspjeha.
U osnovi angažmana zaposlenih, slično temeljima bilo koje kompanije, su neke vrijednosti. Te vrijednosti određuju zašto i kako u toj kompaniji.
U današnjoj ekonomiji brend kompanije gradite kako vanjskim, tako i unutarnjim naporima. Neke kompanije odlučuju usmjeriti svoje resurse samo na vanjski front brandinga. U međuvremenu, zanemaruju svoje unutrašnje okruženje, propuštajući da obezbede zanimljivo, izazovno i privlačno radno mjesto.
Smislili smo 25 ideja koje mogu pomoći menadžerima kojem je potrebna inspiracija.
- Dodijelite vrijednosti kompanije
Svakom mjesecu dodijelite neku od glavnih vrijednosti vaše kompanije određenom zaposlenikuda da je predstavlja, na osnovu postupka zajedničkog glasanja. Osoba koja je najbolje predstavljala tu vrijednost može biti primjer i biti javno priznata za svoje postupke.
- Neka timovi kreiraju svoj vlastiti skup vrijednosti
Dizajniranje vlastitih pravila igre čini igru mnogo zabavnijom. Timsku sinergiju nije lako postići, a definitivno nije ni brzo. Ali to je bitno za krajnji cilj igre i za ukupnu izvedbu projekta. Ako timovi stvore timsku kulturu, zasnovanu na 2-3 zajednički dogovorene vrijednosti ili osnovna pravila, mogu pomoći njegovanju i ubrzanju tog procesa.
- Ohrabrite lične projekte
Omogućite zaposlenima 1-2 sata dnevno da rade na svojim projektima. Imati ljude iz različitih odjela koji se povezuju i odskaču od ideja može vam pomoći da dobijete novu perspektivu. Projekti i inicijative mogu dobiti nove smjernice, potičući kreativnost i protok energije koji bi koristili samo ostatku radnog vremena.
- Dodijelite prijatelja / mentora za svakog novopridošlog
Važan dio procesa uključivanja je da neko odgovori na zaista važna pitanja. Pitanja koja bi neko oklijevao jednostavno postaviti menadžeru. Izgradnja pouzdanog odnosa sa nekim sa više iskustva u toj kompaniji može vam pomoći u usmjeravanju novog uposlenog.
- Imajte tematske dane u uredu
Otvorenijim kompanijama ova inicijativa može donijeti puno zabave i povećati lojalnost zaposlenih.
- Fotografije tima
Postavite fotografije svog tima na zid ili ih uokvirite u uredu. Grupne fotografije, smiješne fotografije, fotografije događaja ili nasumične fotografije snimljene kad ljudi nisu gledali. To je kulturni element koji može potaknuti i poticati radne odnose i angažman zaposlenika.
- Igrajte društvene igre – Sreća na poslu
Moćan je alat koji uključuje učenje, primjenu, humor i izgradnju tima u zabavnom, facilitativnom iskustvu i podučava alate zasnovane na nauci na način koji omogućava ljudima da sigurno pokreću i raspravljaju o problemima, grade povjerenje i pojačavaju angažman.
- Potaknite dobročinstvo
Kompanija možr da smisli cilj koji bi bio usklađen s misijom njihove kompanije, osnaži zaposlenike da se udruže i prikupe novac za tu svrhu, na prijateljski, ali konkurentan način.
- Potaknite volontiranje
Ako sumnjate u klasični pristup novcu u dobrotvorne svrhe, trebali biste isprobati novi ugao volontiranja. Dajte svojim zaposlenima nekoliko dana u mjesecu da volontiraju u svrhu koju podržavaju.
- Povećati plate
Razmislite o tome.
- Podsjetite ljude na misiju i vrijednosti vaše kompanije
Važno je da povremeno naglasite za šta se vaša kompanija zalaže. Treba podsjetiti ljude zašto rade to što rade.
- Prepoznati i ohrabriti inovacije
Možda ste čuli neke prilično inspirativne ideje po uredu. Što je s onim projektom koji se tako dobro spojio i imao nevjerojatna poboljšanja na koja nikome u početku nije palo na pamet? Otkrijte ko je smislio tu ideju. Dajte im prijateljski “Dobar posao!” ili ih javno prepoznajte jer su prešli dodatni kilometar.
- Proslavite postignuća
Velike ili male, oni su čvrst dokaz da posao koji ljudi rade ima smisla. Niko ne može proći kroz zadatke i zadatke mjesecima, pa čak i godinama, a da ne izgori. Vratite im energiju nekim priznanjem i proslavite njihov naporan rad.
- Proslavite ljude
Rođendani, promocije, penzionisanje, dočekivanje novopridošlih, ima puno važnih trenutaka u kojima ljudi mogu biti ispred kompanije. Oni čine kompaniju i to je sjajan i opuštajući način da im pokažete da su važni.
- Dajte i primite povratne informacije
Da, svi to znaju i svi pričaju o tome. Ali to je zaista teško provesti. Bavite se radom ljudi, njihovim položajem, emocijama i ključnim faktorima uspjeha. To je opasna kombinacija zbog koje pogrešne povratne informacije mogu eksplodirati. Ponudite okvir ili sistem koji zaposlenici mogu koristiti sa samopouzdanjem. Dajte im do znanja da cijenite njihovo mišljenje.
- Isprobajte neke neobične ideje za angažovanje zaposlenih
Male stvari ponekad mogu nešto promijeniti. Kao da imate zanimljivo suđe u boji ili sjajan osvježivač zraka ili neke slatkiše.
- Pokažite poštovanje
Ovo bi trebao biti kamen temeljac za svaku uredsku interakciju. Pogotovo kada su u pitanju ljudi iz različitih hijerarhija. Pročitajte više o poštovanju na radnom mjestu.
- Osnažite svoje zaposlenike
Ništa ne stvara veći osjećaj odgovornosti i vlasništva kao što je moć odlučivanja. Ne bojte se pustiti ljude da budu sami sebi vođe. To je zasigurno odličan način za izgradnju povjerenja.
- Potaknite učenje
Izazovite i podržite zaposlene u učenju i razvoju njihovih vještina. Ne samo da ćete imati motiviranu i dobro pripremljenu radnu snagu, već ćete vidjeti i porast sreće zaposlenih i njihovog angažmana.
- Postanite socijalni
Izađite, zabavite se, napravite team buildinge i vikend natjecanja! Pridružite se sportskim takmičenjima i podstaknite igranje timskih aktivnosti.
- Osigurajte da ljudi imaju sve resurse koji su im potrebni
Opremite svoje zaposlenike alatima i sistemima koji će im olakšati posao. Na ovaj ćete ih način natjerati da ulože svoju energiju u izvršavanje sjajnih poslova, umjesto da troše dragocjeno vrijeme.
- Pitajte druge ljude koji znaju više o angažmanu zaposlenih
Budući da je ovo prilično nova poslovna komponenta, trebali biste vjerovati stručnjacima. Posavjetujte se s pravim ljudima koji će vam pomoći da izgradite čvrstu strategiju angažmana zaposlenih.
- Dobijte odgovore i od svojih zaposlenih
Ovo je povezano s povratnim informacijama. Pratite i analizirajte svoje zaposlenike, svoje timove i cjelokupni radni prostor. Dobit ćete neke osnovne upute o tome šta funkcionira i šta se možete poboljšati.
- Izgradite dugoročni angažman
Ne pristajte na brzo rješenje. Razvijte dugoročnu strategiju angažovanja zaposlenih sa jasnim ciljevima i akcionim koracima duže od godinu dana, a zatim je ponovo procijeniti i nadograditi.
- Pokušajte ponovo i ponovo
Ovaj smo savjet zasnivali na svom iskustvu i iskustvu drugih da smo ga radili. Međutim, ono što djeluje za jednu kompaniju možda neće uspjeti za drugu. Važno je da se pokušate prilagoditi dok ne pronađete savršen ugao za strategiju angažmana zaposlenika.