Kako napraviti uspješan prijedlog za sponzorstvo?

Sponzorstva događaja pomažu vašem Event-u da dostigne svoj maksimalni potencijal. Novc uložen od sponzorstvo dodaje vrijednost vašem događaju – bez prenošenja troškova svojim sudionicima.
Kako pristupiti sponzorima s pobjedničkim prijedlogom?
Prvi korak u pisanju pobjedničkog prijedloga sponzorstva je istraživanje. Morate analizirati podatke svog događaja da biste kvantificirali vrijednost koju unesete u tablicu. Da biste imali saznanja o konkretnim podacima relevantnim za sponzore kao i gdje ih možete pronaći, pogledajte „Kako osvojiti sponzore sa svojim podacima o događajima“.
Zatim ćete sastaviti listu potencijalnih sponzora i istraživati njihove poslovne ciljeve da biste shvatili zašto bi trebali da sponzoriraju vaš događaj.
Otkrivanje vrijednosti potencijalnog sponzora događaja
Ako se nadate da ćete osvojiti kvalitetne sponzore koji uložu novac u vaš događaj, prilagodite svaku priliku njihovim poslovnim ciljevima. Da biste razumjeli ciljeve potencijalnog sponzora te spoznali vrijednost vašeg događaja, poduzmite sljedeće korake:
- Započnite online: Pogledajte web lokaciju potencijalnog sponzora, LinkedIn profil i račune na društvenim mrežama. Identificirajte preklapanje između njihove i vaše publike. Zatim idite do svog omiljenog pretraživača i potražite pojmove poput „sponzorirani add“ ili „sponzorirani događaji“. Pogledajte rezultate – ako su sponzorirali događaje u prošlosti – uporedite ih s vašim. Postoji li način da vaš događaj ponudi veću vrijednost?
- Identificirajte donosioca odluke: Saznajte ko može reći “da” vašem prijedlogu za sponzorstvo. Dok ljudima pristupate putem e-pošte ili telefonskim pozivom, pitajte uvjek da li je osoba sa kojom razgovarate donosioc odlika. Jednom kada se povežete s pravom osobom, zakažite 30-minutni sastanak lično ili telefonom.
- Postavljajte pitanja i slušajte: Nakon što ste istražili svog potencijalnog sponzora, vrijeme je da pokrenete razgovor. Vaš prvi sastanak trebao bi biti istraživački kako biste osigurali da razumijete njihove ciljeve. Ako su sponzorirali događaje poput vašeg prije, pitajte šta je funkcioniralo a šta nije.
- Nadalje: Nakon što prikupite podatke i potvrdite ih, vaš sljedeći korak je slanje formalnog prijedloga za sponzorstvo.
Ovaj se domaći zadatak može činiti mučnim, ali je apsolutno neophodan za pisanje pobjedničkog prijedloga za sponzorstvo.
Izrada prijedloga za sponzorstvo
Cilj vašeg prijedloga za sponzorstvo je da prikažete ono o čemu ste razgovarali u svojim istraživačkim razgovorima i pokažete vrijednost koju možete ponuditi sponzoru.
Evo osnovnih komponenti koje treba uzeti u obzir prilikom izrade prijedloga:
Započnite s ciljevima: Počnite opisom ključnih ciljeva i marketinških inicijativa sponzora o kojima ste već razgovarali i dogovorili se. Potvrdite mjerenja uspjeha i ukratko navedite vrijednost koju će vaši sponzori dobiti ovom prilikom. To pokazuje da imate interes za dobrobit sponzora.
Prebacivanje na teren: Nakon što ponovite ono što je najvažnije sponzoru, vrijeme je da predstavite svoju ponudu. Vaša ponuda treba da se uskladi sa ciljevima sponzora i pruži detaljan opis onoga što će oni dobiti zauzvrat – uključujući i kako i na koji način će povratiti svoju investiciju.
Ohrabrite povratne informacije: U sljedećem odjeljku vašeg prijedloga treba se javiti vaš sponzor. Pitajte šta im se sviđa ili ne sviđa u vezi s vašim prijedlogom i imaju li nekih nedoumica u vezi sa sponzoriranjem. To uvjerava sponzora da nastavi pregovaranje o uvjetima vašeg prijedloga.
Zatražite odgovor i odredite rok: Rokovi ohrabruju sponzore na proaktivnost u vezi s njihovim odgovorom.
Prijedlog za sponzorstvo događaja trebao bi biti sažet ukupni prodajni tok sa samo najvažnijim činjenicama o isticanju vrijednosti.